VoIP - za i przeciw
- module
- Forumowicz
- Posty: 36
- Rejestracja: 07 mar 2017, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
VoIP - za i przeciw
Ktoś z Was korzysta z VoIP, np. https://zadarma.com/pl/ ?
Jakie są Wasze opinie na temat tej nowoczesnej telefonii?
Jakie są Wasze opinie na temat tej nowoczesnej telefonii?
-
- Forumowicz
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 kwie 2018, 10:55
Re: VoIP - za i przeciw
VoIP sprawdza się jak masz firmę i pracownicy dzwonią do siebie zamiast chodzić. Wydaje mi się, że dla osoby prywatnej lepszy jest zwykły telefon GSM z ofertami no limit.
-
- Forumowicz
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 kwie 2018, 08:34
Re: VoIP - za i przeciw
Zgodzę się z Tobą @Ptaszek voip faktycznie kiedyś był bardzo korzystny dla Kowalskiego, dziś już mniej. Ale dla firmy, to naprawdę bardzo dobra opcja. Szczególnie w połączeniu z wieloma dodatkowymi voipowymi rozwiązaniami jak wirtualna centrala, telekonferencje czy fax przez internet. Mogę polecić w tej materii: www.telecube.pl. Jeśli reprezentujesz firmę, to otrzymasz kilka dni na przetestowanie usługi.
-
- Forumowicz
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 paź 2018, 15:38
Re: VoIP - za i przeciw
u mnie w firmie jest voip od dzinga.com bardzo fajna sprawa polecam zainwestować jak ma się firmę naprawdę duże ułatwienie
-
- Level 1
- Posty: 441
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 12:14
- Lokalizacja: Warszawa
Re: VoIP - za i przeciw
U nas w firmie takie rozwiązanie się sprawdza, od jakiegoś czasu korzystamy też z wirtualnej centrali telefonicznej od https://focustelecom.pl/focus-pbx/. To dużo tańsze rozwiązanie niż centrala tradycyjna a równie skuteczne i dobrze działające. Zobaczcie się na stronie jakie funkcje ma taka usługa, wszystkie rzeczywiście chodzą bez zarzutu. Mój szef nie powiem bał się takiego rozwiązania ale udało się go namówić i teraz nie żałuje. Oszczędności są znaczne a jakość obsługi klientów zdecydowanie się poprawiła. Migracja do takiej centrali jest dość prosta, wystarczy przenieść numery i odpowiednio skonfigurować aparaty telefoniczne. Ostatnim krokiem jest już konfiguracja centrali.
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 gru 2017, 21:52
Re: VoIP - za i przeciw
Jezeli chodzi o centrale telefoniczne to konkretna oferte ma CISCO. Tak, oprocz sprzetu typowo sieciowego takze maja w swojej ofercie centrale telefoniczne, oczywiscie po IP. Oprocz standardowych rozmow VOIP mozna prowadzic przez nie takze videokonferencje, co na pewno sie sprawdzi szczegolnie w firmach (nie trzeba do tego wtedy jakiegos dodatkowego, kosztownego oprogramowania).
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 wrz 2017, 22:05
Re: VoIP - za i przeciw
Jezeli chodzi o telefonie VOIP to na pewno sie sprawdza w firmach, w biurach, tam gdzie pracuje minimum te kilkanascie osob (im wiecej, tym koszty juz sa coraz nizsze calego systemu). System voip cechuje sie tym, iz polaczenia telefoniczne wykonywane sa za pomoca internetu. Nie ma wiec tutaj zadnego operatora, abonamentu, czy nabijania minutowego - wszystko juz jest za darmo. Co ciekawe, mozna prowadzic w ten sposob takze wlasnie videokonferencje.
-
- Level 1
- Posty: 288
- Rejestracja: 28 maja 2019, 11:09
Re: VoIP - za i przeciw
Bardzo dobre technicznie centrale telefoniczne oferuje przedsiębiorstwo http://www.krakbell.pl które doskonale się odnajduje w nowoczesnych technologiach VoIP. Ważne jest aby system był prawidłowo dobrany co zapewni jego bezawaryjną obsługę.
-
- Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 02 lis 2020, 09:27
Re: VoIP - za i przeciw
Jeśli o mnie chodzi to jak najbardziej jestem za, bo voip znacząco ułatwia sprawę. Jak szukacie sprawdzonego operatora to polecam zajrzeć na https://www.supervoip.pl/. Korzystamy z ich usług u nas w firmie i jesteśmy zadowoleni z niezawodności i obsługi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość