Wymiana części w samochodzie

Dyskusje, Rozrywka
harriek
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 13 sie 2018, 22:42

Re: Wymiana części w samochodzie

Postautor: harriek » 13 sie 2018, 22:43

ja zostawiam takie rzeczy mechanikowi, nie znam się
monikabert90
Level 4
Level 4
Posty: 1544
Rejestracja: 11 gru 2016, 10:17

Re: Wymiana części w samochodzie

Postautor: monikabert90 » 18 sie 2018, 12:42

Mnie czeka niebawem wymiana skrzyni biegów, bo moja stara skrzynia w samochodzie prawie całkowicie się już wyeksploatowała. Możecie mi polecić jakąś dobrą firmę, która sprzedaje takie skrzynie biegów? Czy ktoś z Was kupował kiedyś taką część na skrzynie-biegow.pl? Słyszałam kilka pozytywnych opinii na temat tej firmy, więc dlatego też zastanawiam się nad zamówieniem skrzyni własnie w tym miejscu ;)
Janowski
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 16 sty 2019, 10:09

Re: Wymiana części w samochodzie

Postautor: Janowski » 27 lut 2019, 13:34

Ja też niestety ale nie znam się na tym. Nie tak dawno byłem zmuszony kupić całkiem nowy akumulator. Całe szczęście obsługa jednego z sklepów motoryzacyjnych w Poznaniu dokładnie wiedziała jaka bateria będzie pasować do mojego samochodu. Mam nadzieje, że nowy akumulator będzie lepszy od swojego poprzednika, którego miałem stosunkowo krótko :(.
Rafalek318
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 27 lut 2019, 15:16

Re: Wymiana części w samochodzie

Postautor: Rafalek318 » 27 lut 2019, 15:17

Takie rzeczy najlepiej robić u sprawdzonego mechanika.
kabix179
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2018, 22:37

Re: Wymiana części w samochodzie

Postautor: kabix179 » 28 lut 2019, 13:42

Jeżeli podejrzewacie, że akumulator w Waszym samochodzie może nie być do końca sprawny to polecam zakupić sobie tester akumulatora https://www.dowarsztatu.com/pol_m_Teste ... a-247.html . Nam on wiele razy uratował tyłek jak mieliśmy wyjeżdżać w długą podróż. Polecam gorąco.
cuson
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 1